|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
|
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Uppsnack - V64, Hagmyren 3/5-2013
Då kör vi tugget om kvällens tävlingar på Hagmyren här!
Shoot!
|
|
|
#2 |
|
Mont'e loppet ?? alla eller är nova race klar
Avd2.Lås Paradiserunner & Che Boko avd6 skräll Frk.Juventus Senast redigerad av capone den 2013-06-03 klockan 17:53. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Analys V64-1:
Här är Mel Odin mkt stor favorit. Jag kan ta att den är favorit men absolut inte så stor som den är. Man ska tänka på att den ofta presterar mkt sämre än väntat med några undantag. Kusken är heller inte någon höjdare när det gäller bedömning av tempo m.m. Sedan ska man veta att JOP vet precis hur han ska köra Farmbaron för att få ut bästa möjliga av den hästen. Han kommer allra troligast att dra i ett lagom hårt tempo och Farmbaron funkar allra bäst i spets då den kan styra loppet själv. Jag kommer spika Farmbaron då jag tror att den kommer få ut maximalt idag. Melander lallar troligen bort sin häst och persson lurar honom helt. En bra och intressant spik till 29%! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1) |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Mel Odin given förstahäst, men sugen på Farmbaron på läget... Mel Odin har ju i realiteten ca. 30-35 meters handicap iom 9:e-spåret på tillägg, kan bli lurigt, möjligtvis.
Hmmm...
Win some, lose some...! You´ll Never Walk Alone... Senast redigerad av Pilkast den 2013-06-03 klockan 17:50. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Två själar, en tanke där, dasen! Lite kusligt med tanke på tidpunkten vi lade in inlägget!
|
|
|
#6 |
|
jo men desto mer klart.....jag har ruggig känsla för Farmbaron...och Mel odins insats senast ska absolut ej överskattas.....den gick bra till slut och var bra! Absolut! men.......så enkelt är inte trav att det bara är att räkna tider m.m.....nej jag spikar på allt(Farmbaron)...känns klart intressant!Den växer oerhört i spets så helt rätt anmäld!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+1) |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Citat:
I monté är ALDRIG någonting KLART - inte ens när hästfan är först i mål och vunnit med 30 längder - ekipaget skall vägas in EFTER loppet också...! Har torskat två gånger på en och samma vecka på detta - osannolikt sa Bill, kostsamt sa Bull...! Aldrig att jag spikar denne till 80%!!!
|
|
|
|
#8 |
|
Fashion Diva min STENKLARA! Inte roligt på vinnarspelet eller strecken, men den vinner ju så varför böla...?!
|
|
|
#9 | |
|
Citat:
Han vill helst släppa till en bra rygg med Farmbaron, "Är nog inte mentalt stark nog att spåra ett sånt här lopp hela vägen". Lärkan normalt sett lite bättre chans, lägger ju normalt iväg rätt bra från start och helst är det ju så klart Lärkan jag vill släppa till med Farmbaron! Det är så klart ingen hemlighet men om det också kan bli så, har jag svårt att bedöma. Lite kort sammanfattning från SS intervju med JOP. |
||
|
|
|
|
|
#10 |
|
Enbart 161 meters upplopp gynnar verkligen spetshästarna!
JOP kanske släpper om någon kommer tidigt med Farmbaron... Hugget som stucket mellan Farmbaron och Lärkan, enligt JOP!
|
|
|
#11 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Oavsett så kan jag säga att de som spikar Mel odin är riktigt illa ute.... årets största skämtfavoritekipage....
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Idag prövas 5-9 på dubbel!
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Här är mitt reducerade till omgången, tankar osv mottages gärna dock ändrar jag inget då system redan är inlämmnat
![]() Avd-1: A)9 B)1,8 C)3 Avd-2: A)4 B)5 C)1,2,3,7 Avd-3: A)4 B)6,10 C)1,3,5 Avd-4: 4 Thunderbird F.R Avd-5: 5 Fashion Diva Avd-6: A) 15 B)9,11 432r 67,1% Reducering 142r/142kr 1-2A 1-2B 0-1C Lycka Till! |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Citat:
Mycket tänkbart scenario JOP är inne på. Lärkan slog Mel Odin senast, efter att kört sig till just spets och sedan press av Mel Odin, vann fint. Kan tänka samma lopprepris på det idag. Önskar dig lycka till hur som helst - ville bara flika in snacket från han. (Lärkan just nu roligare än Farmbaron på strecken med )
|
||
|
|
|
|
|
|